כדי להגיע לקהל יעד ממוקד, כדי ליצור יחסי ציבור וכדי לגייס לקוחות חדשים, יש לשלב את העשייה השיווקית ברשת האינטרנטית. אין כלל ספק כי מרחב האינטרנט הפך לא מכבר, לערוץ שיווקי מוצלח ויעיל, עבור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים, ובו ניתן לבצע פרסום בהיקפים ותקציבים מגוונים, אך על מנת לבצע זאת בצורה האפקטיבית ביותר, יש להכיר את הרשת ואת ערוצי הפרסום המוצעים בה.
אם נדבר בכנות הרי שמנוע החיפוש גוגל הוא המנוע החזק ביותר בעולם ,באמצעותו מתבצעים מרבית החיפושים, כך שהחשיפה האפקטיבית ביותר תתבצע בגוגל. השאלה הנשאלת אם כך היא כמה עולה פרסום במנוע חיפוש גוגל והאם כל אחד יכול לערוך פרסום? על כך ועוד במאמר הבא.
מזה אומר פרסום באינטרנט
פרסום בגוגל מתאפשר עבור כל אדם, בכל תקציב ובכל נקודת זמן. אין ספק כי ללא פרסום מקצועי ברשת האינטרנט בכללותה ובגוגל בפרט, היכולת למנף את הפעילות העסקית היא מוגבלת ועל כן כל בעל עסק, קטן וגדול כאחד, מחויב לבצע פרסום כדי להתקדם ולגייס לקוחות פוטנציאלים ולקוחות קבועים כאחד. כדי להסביר על קצה המזלג מהו החלק זאת לשני ערוצים: הפרסום הממומן והפרסום האורגני.
פרסום ממומן, כשמו כן הוא פרסום תמורתו תתבקשו לשלם לגוגל העולמית סכום כסף ידוע מראש, עבור המודעה אותה תציבו במנוע החיפוש. הקידום הממומן מחושב בהתאם לקליקים אותם מבצעים הגולשים. הקידום האורגני מאידך הוא קידום אותו ניתן לבצע באמצעות חברת קידום אתרים, מקדם או באופן עצמאי. לקידום האורגני בגוגל ישנם מספר כללים, לרבות כתיבת מאמרים, החלפת קישורים, הרשמה באינדקסים ועוד. על הקידום הממומן להיות עקבי ולהתבצע באופן רציף לכל אורך השנה. זאת בכדי להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל. עבור הקידום הממומן תדרשו לשלם למקדם האתרים בלבד ולא לגוגל.
השאלה הנשאלת, איזה קידום ופרסום נכון לכם לבצע במנוע החיפוש גוגל, היא אינדיווידואלית והתשובה על כך טמונה בתחום העיסוק בו אתם מתמחים, בתקציב הקיים ברשותכם ועוד. התייעצות עם מומחי פרסום במנוע המוכר והמתקדם בעולם היא שתצליח לגבש את התשובה הנכונה ביותר עבורכם ועבור מינוף בית העסק שלכם. קחו בחשבון כי פרסום במנוע חיפוש גוגל אינו סותר את יתר אפיקי הפרסום הקיימים כיום בשוק, בין אם זהו פרסום במדיה הכתובה, המשודרת ובכלל. אם גם אתם רוצים להכיר לעומק את אפיקי הפרסום בגוגל התחילו לברר אודותיו בערוצים הקיימים והגדילו את מאגר הלקוחות שלכם תוך פרק זמן מוקצב.