בין אם אתה בעל עסק, מנכ"ל\סמנכ"ל שיווק בחברה, או יועץ עסקי, אתה חייב לדעת לכוון את העסק שלך למטרה מסויימת.
בימים אלו, הרבה אנשים עוסקים בשיווק ופרסום העסק שלהם בצורה לא נכונה, מקבלים החלטה לייצר קמפיין לתקופה קצרה של שבועיים למשל ולאחר מכן ממשיכים עסקים כרגיל ללא השקפה וחזון להמשך הדרך.
שיווק הוא לא עניין של החלטות פזיזות ומהירות ליצירת קמפיינים קצרים!
האסטרטגיה השיווקית:
תורת האסטרטגיה השיווקית מתמקדת בניתוח מעמיק של מצב העסק בעזרת מודל SWOT ובעזרת מודלים שונים הנותנים לנו להבין מה עם היתרונות והחולשות של העסק ואיפה יש הזדמנויות לקידום העסק ואיומים להפלתו, או בוחנים את העסק מכל מרכיביו ומשקללים את כל הנתונים מהמודלים השונים שניתחנו ובעזרת כלים אלו מייצרים מסר שיווקי, בעזרת המסר השיווקי אנו יכולים לבנות קמפיינים לאורך גאנט שנתי שלם ובכך כבר בחודש ינואר נוכל לדעת עם איזה קמפיין אנו עולים לאוויר בחודש אוקטובר (לדוגמא).
בעזרת מסר שיווקי נכון וקמפיינים משולבים מוצרי פרסום עם קריאטייב נכון שמושכים את הקהל ומניעים אותו לפעולה אפשר לייצר ולהגדיל את מחזורי החברה בעשרות וגם מאות אחוזים!
אתר PRVISION מונה בתוכו את אנשי השיווק הכי חזקים בארץ שבנו וניתחו מודלים שונים וייצרו אסטרטגיות שיווקיות למותגים הגדולים ביותר.
בעזרת הידע והניסיון שלנו אנו יכולים להרים את העסק שלך למקומות גבוהים יותר ולייצר הגדלה משמעותית במחזורי המכירות וההכרה הכללית בשוק.
צור איתנו קשר בטופס למטה לפרטים נוספים ושיחה עם אנשי השיווק שלנו.