אחת השאלות המרכזיות בחיפוש אחר משרד פרסום, היא איזה משרד לבחור- האם לבחור משרד גדול או משרד בוטיק? בשונה מבעבר אז היה נהוג לבחור במשרדים הגדולים, יש מי שמעדיף כיום לפנות למשרדי בוטיק. אין ספק כי המילה בוטיק הופכת את המשרד לכזה המעניק יחס אישי בהשוואה למשרדים הגדולים המתמודדים עם מסה גדולה של לקוחות.
אם אתם זקוקים
לשירותיו של משרד פרסום ומחפשים משרד פרסום אחר – משרד בוטיק יכול להתאים לכם. כיום קיימים משרדי פרסום רבים אשר מתחרים על הלקוחות ולכן יש מי שמחפש נישה אחרת על מנת לעקוף את המתחרים ולמעוד קדימה לעבר חדשניות ומקוריות. בעולם בו דבר חדש נחשב לכזה לזמן מוגבל, חשוב לבחור משרד המקדיש תשומת לב לפרטים הקטנים ומתעדכן בכל הנעשה.
למה הדבר דומה? לעולם הקולינריה, שם ניתן לראות מאפיות רבות, אך גם מאפיות בוטיק המתמחות בהכנת מאפים מיוחדים המשאירים טעם של עוד. בעולם הפרסום בו התזוזה רבה והשינויים מהירים, חשוב לבחור את המשרד אשר ישאיר טעם של עוד ללקוחות.
משרד פרסום בוטיק- השקעה בכל לקוח ולקוחמשרד פרסום בוטיק כשמו כן הוא, משרד אשר מתמחה בתחום מסוים בלבד, זאת בשונה מהמשרדים הגדולים. מכאן ישנה אפשרות לתת תשומת לב לכל לקוח ולקוח תוך דגש על הצרכים המתאימים ללקוחות. אחת המטרות החשובות ביותר בעת העבודה עם לקוחות היא להדגיש את הייחודיות שלהם ובהתאם לכך לבנות מסע פרסום אפקטיבי אשר ידגיש את כל היתרונות שלהם.
משרד מיתוג איכותי מתמקד גם במיתוג עסקים בצורה יעילה.
להבדיל ממשרד פרסום גדול, משרד בוטיק משקיע ביצירת מסע פרסום הכולל יצירת קונספט ועיצוב של לוגו באמצעות העסקה של אנשים המתמחים אך ורק בתחום המסוים. כך למשל משרד פרסום המתמחה בתרבות יעסיק תקציבאים אשר מתמחים בנושא התרבות ויש ביכולתם לסייע ללקוחות.
כיצד זה נעשה בפועל? תקציבאים אשר בקיאים בתחום התרבות ידעו לומר באמצע הלילה שמות של גופים העוסקים בתחום התרבות. כפי שניתן להבין, משרדי בוטיק משקיעים בקשר הישיר עם לקוחות ולכן מעדיפים לקוחות פרטיים מאשר משרדים גדולים יותר המעדיפים לקוחות מסחריים שאופן הטיפול בהם שונה וצריך שימוש בכלים אחרים.
קשרים הדוקים עם התקשורתמאפיין נוסף של משרד בוטיק הוא תקשורת ישירה עם עיתונאים. כאשר מדובר על משרד המתמחה בתחום מסוים , העבודה עם העיתונאים המסקרים את אותו תחום הדוקה יותר- התקציבאים מבינים את הצרכים של העיתונאים ולהפך.