בעלי עסק נוטים לפעמים לחשוב שזה לא משנה איפה ומתי לפרסם אלא העיקר לפרסם כי "זה לא משנה".
אתה כבעל עסק שרוצה להתקדם ולהצליח צריך להיות תמיד טיפה מעל המתחרים שלך ולהבין שהפרסום הוא לא תמיד חייב להיות בכל מקום ובכל מקומון חלש שלא עובד, או באתר שנראה לא טוב עם איכות לקוחות נמוכה, או בכל מקום אחר שפשוט יתן לעסק שלך את התדמית הרעה שהוא לא אמור לקבל מפרסומת!
פרסום צריך תמיד להיעשות בטעם טוב, מדיה נכונה, מידה נכונה ובזמן הנכון!
בואו נרחיב את עניין המדיה לעומת המידה:
- מדיה נכונה: בראש ובראשונה אנו צריכים להבין לאיזה קהל יעד אנו פונים ומה אנו רוצים לפרסם ובכך להתאים לך את המדיה המתאימה ביותר לעסק שלך, למשל אם אתה פונה לאוכלוסיית הקשישים בישראל, פרסום באינטרנט יהיה הרבה פחות אפקטיבי ועלייך לפרסם יותר בעיתונים ומקומונים.
- מידה נכונה: פרסומת היא דבר מעולה אך לפעמים בעלי עסקים 'נדחפים' להצעות לא נכונות של משרדי פרסום שמנסים למכור להם כמה שיותר פרסום ושיווק, לכן בעלי העסקים משלמים סכומי עתק ומתחילים לפרסם בתדירות גבוהה בכל מדיה אפשרית, דבר זה נותן לאדם שרואה את המודעה שלך ב-3 מדיות שונות באותו היום תחושה שמעיקים עליו ומנסים לדחוף לו מוצר לא נמכר! - זוהי פרסומת שלילית ועלינו להיזהר ממנה!
אם אינך מעוניין שיקרה מצב של פרסומת שלילית בעסק שלך פנה אליינו עכשיו יקבל ייעוץ חינם והפנייה למשרד הפרסום הטוב ביותר שיתן לך את הפרסומת היעילה ביותר.
לייעוץ חינם השאר פרטים עכשיו בחלון הצור קשר!