פרסום על אוטובוסים זוהי מדיה בעלת נתח רציני בשוק הפרסום והשיווק.
אך יש להבין את ההבדלים ולדעת שלא לכל עסק מתאים לפרסם על אוטובוסים!
אתה כבעל עסק חייב לשאול את עצמך מה מטרות הפרסום שלך כדי להבין אם עליך לפרסם על אוטובוסים או לא.
קמפיין פרסום על אוטובוסים זהו קמפיין לא זול ולא מתאים לכל עסק לכן יש לדעת מספר פרמטרים:
- האם ברצונך לחשוף את המוצר שלך לכל אדם שעובר ברחוב? (למשל: אם אתה מפרסם תוספי תזונה - פחות משתלם לך לפרסם את המוצר על אוטובוסים מכיוון שזה לא פונה לכולם אלה לקהל יעד מסויים).
- תקציב פרסומי ( מבחינה תקציבית עלייך לחשוב אם אתה יכול להרשות לעצמך קמפיין אוטובוסים כמובן).
- חשיפה מוגברת ועמידה בכמות לקוחות (לדוגמא: כיום הרבה אנשים מפרסמים את עצמם בהרבה מדיות ומגיעים למצב שאינם עומדים בעומס הפניות ולכן הם קורסים. עליך תמיד לדעת לכמה פניות אתה שואף וכמה פניות אתה מסוגל לקבל ולשרת ולא לעלות מעבר לזה אם אין לך את כל הכלים).
יש לזכור שקמפיין אוטובוסים בא בדרך כלל עם מבצע חם שיש לך להציע או שירות חדש שכ-ן-ל-ם חייבים לראותו!
קראת את הכל? הבנת שאוטובוסים זו המדיה שלך?
התקשר עכשיו אלינו PRVISION כאן כדי לעזור לך להבין את המדיה המתאימה ולהפנות אותך למשרד הטוב ביותר במחיר הזול ביותר!
השאר פרטים עכשיו ונחזור אליך בהקדם האפשרי.