איך בוחרים משרד פרסום?
כיום נמצאים בשוק מאות משרדי פרסום ולכן לפני בחירת סוג הפרסום ותקציבו, יש לבחור לאיזה משרד לגשת.
PRVISION נוצר כדי לעזור לך להתמקד במשרד הפרסום הכי טוב לעסק שלך, ולפנות אליו.
כאשר אדם בוחר משרד פרסום לעסק שלו יש כמה שאלות שהוא צריך להתחשב בהן:
-
לאיזה קהל יעד אני פונה? (לדוגמא: אם ברצונך לפנות לקהל הרוסי – עליך לפנות למשרד פרסום המתמחה בשיווק למגזר הרוסי)
-
מה התקציב שלי? (בכל מה שקשור לכסף, אנחנו בטוחים שהדוגמא מיותרת)
-
מה שיטת הפרסום הכי טובה לעסק שלי? (לדוגמא: אם הינך חושב שהעסק שלך צריך אך ורק פרסומת ברדיו – אין לך למה לפנות למשרד פרסום העוסק בשיווק באינטרנט או בטלוויזיה. אלא למשרד פרסום המתמחה בהפקת ג'ינגלים ופרסומם ברדיו).
-
באיזה אזור אני רוצה להפיץ את המוצר\השירות שלי? (לדוגמא: כיום יש הרבה משרדי פרסום שמתמחים אך ורק באזור שלהם בארץ ולא באזורים אחרים).
בעל עסק? תן לנו לדאוג למקד אותך למשרד הפרסום המתאים לך ביותר והשאר פנייתך עכשיו!
יעל
עזר לי מאוד, תודה רבה!