כיום לא כל בעלי האתרים מבינים כל כך את מהותו של האתר שברשותם, הם נזרקים בין המילים "טראפיק", "אחוזי נטישה" "קליקים" "חשיפות" ונקלעים למצב הזה שהם בטוחים שהכל אותו הדבר.
קידום אתרים דואג להסיר לך את כל הדאגות האלה על חשיפות ואחוזי נטישה ודואג שהאתר שלך יהיה הכי מושך והכי מקודם במנועי החיפוש.
כידוע GOOGLE לא אוהב את מקדמי האתרים העוסקים בקידום אורגני (=קידום לא ממומן) ולכן משנה את סדרי העבודה שלו מידי יום ויום, המפתח הוא לבחור את החברה שמכירה את GOOGLE מצד סדרי העבודה שלו ומצד השינויים שלו על הצד הטוב ביותר ובכך יודעת לקדם את האתר בצורה הטובה ביותר.
השוק היום מונה הרבה מאות חברות קידום אתרים שביניהם חברות אחדות בלבד נותנות אפקטיביות ויודעות מה הן עושות!
חברת קידום אתרים טובה צריכה לדעת לא רק לקדם את האתר בGOOGLE אלא גם לגרום לאתר להיראות טוב ולדאוג לכך שאנשים שנכנסו אל האתר ישארו בו ולא ינטשו אותו בשניה שהם נכנסו!
קצת הסברים ומושגים:
- "טראפיק" - כמות הכניסות שיש לאתר ביום ממוצע.
- "אחוז נטישה" - אחוזים שנובעים מGOOGLE שמראה לך כמה זמן ממוצע לוקח לאדם שנכנס לאתר שלך לצאת ממנו
- "קידום אורגני" - קידום לא ממומן, קידום שאינו קשור לGOOGLE ADWORDS ואינו עולה כסף מבחינת GOOGLE, קידום זה מהווה את האפקטיביות הרבה ביותר כיום.
- "קידום ממומן" - לרוב נראה בצורת הGOOGLE ADWORDS וגורם לך לשלם לGOOGLE פר כל קליק ואדם שנכנס, המחיר משתנה בהתאם למילות החיפוש ולכן מילות חיפוש פופולריות יכולות להגיע לסכומים יקרים מאוד על כל קליק שנלחץ ממילת החיפוש הזאת.
בעל אתר? לא רוצה להסתבך עם כל המושגים וכאבי הראש הלא נחוצים האלו?
אנו בPRVISION יודעים לקשר אותך לחברת קידום האתרים הטובה ביותר הנמצאת בשוק! צלצל עכשיו או השאר פרטים לייעוץ והכוונה בחינם!