אתה כבעל עסק חייב להבין קודם כל לאיזה קהל יעד אתה מכוון.
פרסום ברדיו לרוב נותן את קהל היעד הנוהג – משמע המבוגר יותר – כיום ג'ינגל נכון ברדיו בשעות העומס של הכבישים: (למשל ביום חול בין השעות 07:00-09:00 ) נותן אפקטיביות אדירה.
לרוב, צורת הפרסום ברדיו מתחלקת ל2 נושאים עיקריים:
הנושא הראשון הוא הפרסומת!
גם כאן יש לנו 2 תתי נושאים שמחלקים את הפרסומת לג'ינגלים וקריינות ללא מנגינה.
ג'ינגל עם מנגינה:
ג'ינגל עם מנגינה נובע מהרעיון שהלקוח לרוב לא התקשר במיידית לעסק המפרסם, הדגש על המילה לא - נובע מכך שאתה כמפרסם צריך לדעת שלא תמיד האפקטיביות היא כאן ועכשיו. ג'ינגל נותן את הפאן הרגיש והטוב של המודעה – הלקוח מתחבר לעסק שלך בצורת שיר ופיוט שמתנגן לו בראש ולכן הג'ינגל חייב להיעשות בצורה נכונה ולא בצורה שנותנת הרגשה למאזין שמנסים רק למכור לו כמה שיותר מהר ולקחת את כספו.
לדוגמא:
למי מאיתנו לא קרה שלאחר נסיעה ארוכה ברכב אתה יוצא מהאוטו וג'ינגל של חברת ביטוח לא מפסיק להתנגן לך בראש – בסיטואציה הנוכחית מובן מאליו שאתה לא תתקשר לחברת הביטוח ותזמין במיידית ביטוח מכיוון שלרוב אתה לא צריך – אך יש לזכור ביום שתצטרך את חברת הביטוח אתה תזכר טוב טוב בג'ינגל ההוא שנכנס לך עמוק לראש וכן תתקשר לחברה הזאת!
ג'ינגל קריינות נקייה ללא מנגינה:
ג'ינגל מסוג זה נותן ללקוח את המודעות למוצר כאן ועכשיו, ג'ינגל כזה לרוב מכוון לאפקטיביות מיידית ולכך שהמאזין יתקשר במיידי, ג'ינגלים כאלה מתאימים לרוב לדברים הקשורים לבריאות – כגון:
הרזייה, גמילה מעישון, גמילה מסוכרים, וכו'...
ג'ינגל כזה מתאים גם לעוד הרבה תחומים והוא חייב להיעשות בצורה הנכונה ביותר מכיוון שיש בו יותר מקום לטעות.
המילים צריכות להיעשות בצורה התמציתית ביותר והנכונה ביותר כדי לתת ללקוח הרגשה שבמידה והוא התקשר הוא יקבל את השירות הטוב ביותר והמוצר הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר.
הנושא השני: תכנית ברדיו!
יתרונות התכנית ברדיו נובעת מכך שאדם שמאזין לתכנית מסויימת הוא כבר לרוב מכיר אותה וסומך על המנחה שלה – דבר זה נותן למאזין הרגשת אמינות בלתי מעורערת מכיוון שכשהוא הוא שומע את המנחה האהוב עליו מדבר על המוצר שלך וממליץ עליו הוא מאמין לו בעיניים עצומות.
תכנית כזאת נותנת גם לך את האפשרות להיחשף ולדבר על המוצר שלך מול אלפי מאזינים ולספר להם על כל הסיבות שהם צריכים להזמין ממך!
לסיכום, פרסום ברדיו הוא עניין רגיש בקרב המאזינים – הוא חייב להיעשות בקפידה ובצורה הנכונה ביותר, לנו בPRVISION יש את אנשי השיווק הטובים בארץ שמבינים בפרסום ברדיו יותר מכל מקום אחר! התקשר עכשיו או השאר פרטים לייעוץ חינם!
ענבל
תודה רבה!
אורון אופק
מעניין ותורם.
אנו בתחילת פרסום ברדיו ונשמח להכוונה
1700-702-707
תיקי
מעוניינת לפרסם רומן שכתבתי. איך זה מתומחר?
כוכבית
הי,
הבן שלי כותב שירים ושר
הייתי מעוניינת לברר עלויות לגבי פירסום השיר של הבן (הבן שר את השיר בעצמו)
בערוצי הרדיו המובילים
אודה על עזרתכם בנושא
כוכבית
טל 0556605125
אודה על קבלת מידע לגבי השמעת שיר ברדיו כמה פעמים , בערוץ הטרקטיבי,
תודה
נסראלה
לא צריך את אתכם