עולם הקריינות מונה היום מגוון גדול מאוד של קולות המוצעים בשוק המוכנים לקריין את המוצר שלך לפרסומת ברדיו, בעת בחירת קריין/קריינית, אתה כבעל עסק חייב להבין שמטרת הקריינות היא להיכנס לתודעה של הלקוח בכך שהוא ישמע את הג'ינגל שלך ברדיו. לכן תמיד יש לבחור קריין/קריינית המשתמש בקול הנכון ביותר למוצר שלך.
בוא נפשט לך את תהליך הבחירה ונסביר על סוגי הקריינות האפקטיביים ביותר, בזכות הידע והניסיון הרב שלנו בתחום הקריינות החלטנו לחלק את עולם הקריינות לכמה קטגוריות כדי לעזור לך:
-
קריינות פרסומית לרדיו:
הרדיו למי מאיתנו לא קרה כשאתה יוצא מהאוטו אחרי נסיעה של רבע שעה ולא מפסיק להתנגן לך בראש אותו הג'ינגל ששמעת בערך 4 פעמים בלי לשים לב אפילו, כמובן שלאחר מכן אתה כל היום שר לעצמך את הגי'נגל כאילו זה השיר הכי טוב שיצא אי פעם!
-
קריינות מענה קולי:
כאשר לקוח פונה אל העסק הקול הראשון שהוא שומע זהו הקריין/הקריינית המשדרת לו את מערכת ניתוב השיחות או את המבצעים החמים החדשים שלך.
לכן יש לזכור תמיד שלפני הכל זוהי האינטראקציה הראשונית של הלקוח עם העסק שלך ולכן הקריינות צריכה להיעשות בצורה הרכה והטובה ביותר.
-
קריינות תדמית
כיום סרטוני התדמית הפכו לכלי שיווקי מצליח ופופולרי בעולם העסקים, סרטונים אלה מתארים את העסק, המוצר, העובדים, אופן העבודה וכו'... כאשר הקריינות בסרטוני התדמית נעשית בצורה הנכונה והראויה לסרטון תדמית – חוש השמיעה של הלקוח משתתף בריכוז מוחלט בסרטון ונותן לו הרגשת אמונה בעסק שלך.
מחירי הקריינות משתנים בהתאם לדרישות הלקוח והם מתחילים ב50 דולר לדקה ויכולים להגיע אף ל5,000 דולר לדקה, לכן אל תתן שיעבדו עליך ויגבו ממך מחיר מופקע מידי ופנה אלינו ונפנה אותך לקריין/קריינית המתאימים לך ביותר בהתאם לעסק שלך ולתקציב שלך!